palvelut
Haluatko

kehittää yrityksesi asiakaskokemusta ja asiakaskohtaamisia?
löytää mielenkiintoa herättäviä uusia ideoita markkinointiin?
saada lisää energiaa asiakaspalveluun ja myyntityöhön?
löytää lisää rohkeutta omien tuotteiden ja palveluiden tarjoamiseen?


Kaipaatko

uutta innostusta asiakkaan kuunteluun ja oman toiminnan kehittämiseen?

 

Tarjoan yrityksellesi:

1. Asiakaskokemuksen ja asiakaspalvelun konseptointi- ja kehittämispalveluja

  • asiakasanalyysit
  • asiakkuuksien hankinta, hoito, hallinta ja kehittäminen
  • ideointi ja sparraus


2. Asiakas- ja markkinointiviestinnän suunnittelu- ja sisällöntuotantopalveluja

  • viestinnän ja markkinoinnin suunnittelu
  • sisällöntuotanto eri kanaviin mm. blogit ja some -postaukset
  • sisällöntuotannon organisointi ja kehittäminen
  • markkinoinnin ja viestinnän toteutus leasing-työnä


3. Henkilöstön asiakaspalvelu- ja myyntityön osaamisen kehittämis- ja valmennuspalveluja

  • myyntityö ja sen johtaminen
  • uusien toimintamallien ja muutosten läpivientien workshopit
  • yritysmielikuvan, ydinviestien ja strategioiden valmennus