Asiakasilo Oy tarjoaa ratkaisuja asiakassuhteen kaikkiin eri vaiheisiin tavoitteena liiketoiminnan ja myynnin kehittäminen.

yrityskuva2

 

Suunnittelen ja tuotan yrityksenne markkinointia ja viestintää, kehitän yrityksenne asiakasprosesseja ja valmennan henkilökuntaanne asiakas- ja myyntityössä.

 

Tarjoan yrityksellenne enemmän iloa asiakkuudesta:

  • uusien potentiaalisten asiakkaiden etsintää ja tavoittamista
  • asiakasviestinnän ja markkinoinnin kehittämistä (prosessit, sisällöt, välineet, resurssit)
  • asiakaskohtaamisten laadun parantamista (testaus, konseptointi, mittaus, analysointi)
  • sparrausta, ideoita, uutta intoa ja ratkaisuja asiakkaan näkökulmasta

 

Missioni on

rakentaa Suomesta erinomaisten asiakaskokemusten mallimaa maailmassa yritys kerrallaan.

 

Visioni on, että

yrityksissä on innostunut ja asiakastyöhönsä ilolla paneutuva henkilöstö
kaikki asiakaskohtaamiset ovat iloisia, aktiivisia ja aitoja vaikuttaen vahvasti myös tunnetasolla
yrityksillä on sitoutunut, tyytyväinen ja tuottava asiakaskunta.

 

Asiakaslupaukseni

on tuoda kasvuyrityksen asiakassuhteisiin

  • iloa ja innostusta henkilöstön myyntityöhön
  • aktiivisuutta vuorovaikutukseen
  • lisää tunnettuutta
  • enemmän lisäarvoa
  • mielenkiintoisia ja vaikuttavia sisältöjä
  • tehokkaita ja toimivia konsepteja markkinointiin ja viestintään

 

Palveluratkaisuni lähtevät aina asiakkaan näkökulmasta ja tavoitteena on parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen tarjoaminen.

 

Mikä on yrityksenne tarve juuri nyt?

Haluatteko

  • kasvattaa yrityksenne tunnettuutta
  • lisätä asiakasmääriä halutuissa kohderyhmissä
  • vahvistaa asiakassuhteita
  • lisätä vuorovaikutusta asiakkaiden kanssa
  • kehittää ainutlaatuisia asiakaskokemuksia
  • lanseerata uuden tuotteen tai palvelun
  • innostaa ja kehittää henkilökuntaa asiakas- ja myyntityössä
  • parantaa asiakaspalvelua

 

Kerro kenet sinä haluat tavoittaa? Ota yhteyttä!